Oj jag har ju glömt.....

att berätta att jag är:

57,5 hög & väger 4955g (snart 5 kg tjatar mamma om)

Jag har 3 hakor numera och riktigt goa och tjocka? lår.

Jag skrattade lite halvhjärtat för första gången igår eller skrattade och skrattade det lät med höhö *fniss*

Mamma började gasta till pappa som satt på toaletten att -åhhhh oooooo uuu MICKE! Hon skrattade! var på pappa kom springande med andan i halsen & med kameran i högsta hugg.. Jag bjöd dom inte på några fler skratt utan log lite bara och fick hicka! Dom är så tokig min mamma & pappa.

Min mage göra fortfarande ont :( dumma mage! Det där med nålarna i händerna vet jag inte om det funkade så bra men mamma, pappa & resten av familjen ville ju försöka med allt för att jag ska bli bättre..

Men snart är jag tre månader och då ska det nog ha gett med sig!

Jag somnar bäst med min snutte & nappen i mammas armväck..


Ja det va lite om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0