Att ha en mamma som panikstädar sig till en blå hallgusvallgus m.m

Igår sladde jag och min pappa iväg med vagnen när det va dax för mig att sova..

Min tokiga mamma skulle då hinna med att städa hela lägenheten tydligen, men det gick inte så bra!


När vi kom hem så stod hon med dammsugaren i högstahugg och åmade sig över sin Hallgusvallgus...

Tydligen ska min mamma vara jätte effektiv när vi är borta så hon hade slitit i dammsugaren så den hade fått breställ och landat på mammas fot..

Mamma hade bara stått och skrattat berättade hon för oss när vi kom hem men jag såg på henne att hon hade ont!


Idag är hennes hallgusvakllgus jätte blå så lite synd är det om henne iallafall!


Idag har vi även varit ner på stan och fikat med mammas & pappas kompisar och jag sköttte mig exemplariskt!

Jag är ju en super duktig bäbis!

Mamma & Pappa har varit lite små rädd för att ta ut mig när jag har haft så ont i magen men nu har dom bestämt sig för att det är dax!


Imorgon ska jag & min kompis Nimla gå på barn café, roligt va!?

Jag återkommer med hur det va, om det va nå andra söta bäbisar där och om dom va snäll!

Jag har ju faktiskt fått en smäll av en lite större tjej när vi va hemma hos henne och hennes mamma och hälsade på!
Hon tog sin hand och slog mig rätt i huvudet!?!

Min mamma berättade att hon vart jätte arg men bara på insidan.. Den lilla tjejen visste ju inte att mitt huvud är så skört..


Jaja nu ska jag nog vakna, jag ligger i vagnen ute i hallen och sover efter våran prommenad



Puss puss från Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0