Hej Tomten

Uppdatering av önskelistan. Allt som är överstruket är tingat! Tänk vilken snäll familj jag har <3


Min mamma och pappa har berättat att det finns något som heter Jul Afton & att man får önska sig en massa roliga och nödvändiga saker av dig!? Kan det stämma?

Jag har en kompis som heter Jack och han berättade för mig att han skrev sin önskelista till dig redan igår,
så då måste ju jag också skriva en.... För det är ju en hel del jag behöver!


Vi kan ju börja med blöjor, jag bajsar ju en hel del som du vet så det behövs verkligen!
Jag använder pampers stl 3, dom sitter skönast på rumpan!

Sen behöver jag en badtermometer! Mamma & Pappa nojjar som bara den över om vattnet är för kallt eller varmt och sen när dom väl är färdig med vattnet så har jag redan tappat lusten och blivit jätte ledsen! Så snälla tomten jag behöver verkligen en termometer.

Mysiga kläder i stl 62-68 beroende på hur tung jag har blivit

En riktig "räser" gåstol skulle vara hur roligt som helst att glida omkring i.

Sen skulle jag behöva en massa roliga leksaker & kanske några böcker.

Jag kommer snart vara så stadig så jag vill sitta upp så en bumbon stol skulle vara bra att ha...
Och såklart en barnmatstol, en såndär bra från ikea som har ett inbyggt bord! så himla smart! 

Och en lekmatta skulle va toppen!



Det finns så mycket roliga saker man behöver!

Men Tomten jag blir glad för vad som helst egentligen, bara jag får mysa & kramas en massa! För mamma har berättat att det är myset som är det viktigaste på julen!


                                                         Här kommer lite bilder


                       
  


           
                                                     Och såklart en idolbild på mig 


                                 
                                                         



                                                           Puss Puss från Emma


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej på dig goaste Emma! Vad roligt att du fått en egen blogg. jag tycker att din mamma skriver så roligt att jag inte kan sluta le! Hon är bra din mamma!!

Jag har tittat på din önskelista och ska ta mig ett snack med tomten om det. Kan hända att det redan finns några julklappar redan för moster har legat i på den fronten.

Hoppas jag kan komma och mysa med dig och din mamma lite i morgon. Jag blir så glad när jag får se på dig och det behöver jag verkligen nu!

Saknar dig i massor!!

Kraaam från moster

2011-11-23 @ 07:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0