8 Veckor imorgon

Heeej!

Imorgon blir jag 8 veckor, jag är en stor tjej nu säger mamma eftersom hon har fått rensa ur alla kläder i stl 50!
Pappa letade till och med upp en pyjamas i stl 62 som sitter som ett smäck!!

Så nog börjar jag bli stor allt!


Den här veckan har jag varit lite trollig så vi har varit jätte trött jag, mamma och pappa..
Men jag har faktiskt jätte ont i min lilla mage (mamma säger att jag fiser lika mycket och lika högt som pappa!?)

Hon kallar oss för storfis & lillfis.. Men hon har faktiskt också ett smeknamn....Smygfis!

Jag har nog hört henne!


Igår skulle vi gå på Haloweenfest hemma hos min kusin Viktor men jag blev jätte rädd för alla utspökade kusiner och läskig musik så mamma & jag fick åka hem igen!

Mamma är lite tokig hon som drar ut mig på sånt där!

Idag va det tänkt att vi skulle gå på stan när dom släcker ner men vi går och fikar hos morfar istället!

Puss puss från Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0