att vara12 veckor

 

Det är inte lätt att vara bäbis, det tar på krafterna ska ni veta!

Den här veckan har jag varit allt ifrån världens gladaste pärla till en trött surmule..

Som jag sa, Det är inte lätt att vara bäbis!

Men mamma och pappa måste faktiskt förstå att jag är i ett utvecklingssprång just nu..

Det händer en massa och inte dom förstår sig på..

Dom frågar bara -Ne men va blev det nu dååååå!?! och ser ledsen ut... 

Då vill jag klappa dom på huvudet och säga -det är lugnt jag är i ett "språng".. allt blir bra.. bara ni göra som jag vill *fniss*
och det gör dom för det mesta.. om dom inte gör det så skriker jag *hehe*


Imorse vaknade mamma och såg heeelt konstig ut! Hon kunde inte fatta att jag hade sovit heeeela natten *fniss*
jag tänkte bara ge dom en liten försmak på hur det är att få sova en hel natt igen.. men det kommer ju inte hända så ofta.. för jag vill ju ha mat även på natten! Det måste dom ju förstå!

Under dagen har jag mest ätit och sovit och busat en massa!

Jag har även provat på hur det är att äta ur flaska... Allt gick bra och smakade som det skulle tills jag satt i halsen..

Det va lite läskigt men det gick ju bra! Jag åt 60 ml och det är ju en bra början eller hur :) Sen ville jag ha riktig mat igen och det fick jag ju såklart!



Puss puss från Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0