att berätta om barncafé

Just ja, jag har ju inte berättat om när jag och min kompis Nimla var på barn café!

Det va jätte roligt... Vi sjöng, dansade & busade en massa!

Det va många gulliga "bäbisar" där, alla förutom Nimla & jag va över 1 år och kunde gå!
Det va ingen som slog mig heller men alla ville ha min napp!? Den är ju min!

Det va tilloch med en flicka som nästan stoppade den i sin mun.. Härdan efter så ska jag få ha ett nappsnöre så ingen kan ta min napp.. mest för att mamma inte ska få panik över att jag ska få stora gröna slämmiga bakterier och bli sjuk!


En pojke snubblade på mammas fot och rammlade och blev ledsen, mamma sa att henne fötter va för stora så det va därför han rammlade.... hoppas inga pojkar rammlar på mina fötter när jag blir stor!

En flicka spanade in oss ordentligt, vi va nykommlingar så hon skulle ta sig en ordentlig titt! När hon hade kollat klart så kröp hon fram till min kudde och kollade på den, kände lite och sen la hon sig ner och goade med den.. Jag va snäll och lät henne göra det.. Man måste ju dela med sig!

Nimla är en jätte snäll & gullig kompis.. Vi säger inte så mycket tillvarandra men vi tycker om varandra ändå! Hon kräks jätte mycket men har änsålänge har hon inte kräkts på mig så det är lugnt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0